Добрий день любі діти та батьки!Продовжуємо навчатися дистанційно!
11.02.2022р.
Фізична культура: Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги.Рухайся. Дбай про своє здоров'я.
ЯДС: Орієнтування на місцевості. Прочитай текст с.35-36.Здавна люди орієнтувалися на місцевості за сонцем, зірками, мохом на деревах.
Найточніше можна зорієнтуватися за допомогою компаса. Зошит-практикум с.16-17 виконай завдання.
Переглянь відео.
Станеш членом команди і помандруєш з
героями мультику.
героями мультику.
• Яка країна винайшла компас?
• Які сторони горизонту ти знаєш?
• За допомогою чого найточніше користувалися на місцевості?
Математика: Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення.
с.33-34 №118,№119,№121,№122,№124 усно.
№120.№123,№125,№126 письмово.
Українська мова та читання: "Хіба може бути інакше?" Наталія Гуркіна. Оцінювання вчинків персонажів. Прочитай заголовок с.35-36.
Математика: Переставний і сполучний закони множення. Перевірка множення.
№120.№123,№125,№126 письмово.
Українська мова та читання: "Хіба може бути інакше?" Наталія Гуркіна. Оцінювання вчинків персонажів. Прочитай заголовок с.35-36.
- Розглянь ілюстрацію до казки.
-Кого ти бачиш?
-Поміркуй, про що може йтись у казці? Читай вголос, виразно.
• Яка головна думка казки?
-Поміркуй, про що може йтись у казці? Читай вголос, виразно.
• Яка головна думка казки?
• Як ти оцінюєш учинки тетерука і бджіл?
Вправа 61 усно.
Дякую за розуміння! Бережіть своє здоров'я!
Немає коментарів:
Дописати коментар