Фізична культура: Організаційні та загальнорозвивальні вправи. Вправи для розвитку координації.
Н. Гуркіна " Казочка про дружбу". Поділ тексту на частини.
с.71-73. Прочитай виразно з інтонацією казочку.
-Хто головні дійові особи казки ?
-Як проходив кожний ранок борсучка?
- Що з ним трапилося? Хто допоміг йому одужати?
-Яка головна думка казки?
Вправа 156 усно
Математика: Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді чисел 0 одиниць. Дії з іменованими числами.
с.78-80 №316, №317 Прокоментуй виконання дій.
Виконуй вправи, рухайся!
Українська мова та читання: Дружба та братство- найбільше багатство.
Н. Гуркіна " Казочка про дружбу". Поділ тексту на частини.
с.71-73. Прочитай виразно з інтонацією казочку.
-Хто головні дійові особи казки ?
-Як проходив кожний ранок борсучка?
- Що з ним трапилося? Хто допоміг йому одужати?
-Яка головна думка казки?
Вправа 156 усно
Математика: Алгоритм письмового віднімання, якщо в розряді чисел 0 одиниць. Дії з іменованими числами.
с.78-80 №316, №317 Прокоментуй виконання дій.
№318, №321, №323 письмово
ЯДС Технології: Користь рослинної їжі. Готуємо салат.
с.75. Досліди користь рослинної їжі і приготуй салат.
Салат- це страва з овочів або фруктів.
ЯДС Технології: Користь рослинної їжі. Готуємо салат.
с.75. Досліди користь рослинної їжі і приготуй салат.
Салат- це страва з овочів або фруктів.
Вдячна за розуміння та турботу!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар